Szeretettel köszöntelek a Ébredő Szívek oldalán!
Csatlakozz te is Közösségünkhöz "Amit szeretünk, az szomorúságot, fájdalmat, szenvedést, bánatot, gyötrelmet okoz azáltal, hogy szeretjük." - Gótama
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ébredő Szívek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ébredő Szívek oldalán!
Csatlakozz te is Közösségünkhöz "Amit szeretünk, az szomorúságot, fájdalmat, szenvedést, bánatot, gyötrelmet okoz azáltal, hogy szeretjük." - Gótama
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ébredő Szívek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ébredő Szívek oldalán!
Csatlakozz te is Közösségünkhöz "Amit szeretünk, az szomorúságot, fájdalmat, szenvedést, bánatot, gyötrelmet okoz azáltal, hogy szeretjük." - Gótama
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ébredő Szívek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ébredő Szívek oldalán!
Csatlakozz te is Közösségünkhöz "Amit szeretünk, az szomorúságot, fájdalmat, szenvedést, bánatot, gyötrelmet okoz azáltal, hogy szeretjük." - Gótama
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ébredő Szívek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | [Törölt felhasználó] | 11 hozzászólás
Olvasni senkinek nem könnyű megtanulni, bizonyos kezdeti hibák, nehézségek Diszlexiáról -az olvasás zavaráról- akkor beszélünk, amikor az egyébként "jóeszű" gyermek megfelelő oktatás és sok gyakorlás ellenére sem képes az elvárható szinten elsajátítani az olvasás készségét. |
10 diszlexiára utaló jel:
A tünetek közül önmagában egyik sem jelent diszlexiát, illetve ugyanez jellemzi az egyszerűen csak olvasni tanuló nebulót is. Olvasási zavarrá akkor alakul a baj, ha ugyanannyi gyakorlási idő ellenére a fent felsorolt tünetek nem szűnnek.
Az olvasás színvonala alapvetően meghatározza az iskolai tanulást,
különösen az ötödik osztálytól, amikortól megnő a tananyag mennyisége,
számos tantárgyban sokat kell olvasni,
a gyermek pedig képtelen tovább kompenzálni az olvasási nehézség mögött
rejlő
funkciók -un. részképességek- hiányos működését.
Az olvasáshoz szükséges képességek egészséges fejlődése már óvodás-,
sőt csecsemőkorban is nyomonkövethető. Célszerű korán foglalkozni ezzel,
hiszen a diszlexia bár szerepel
a Betegségek Nemzetközi Osztályozásában, csak a megelőzésére van megoldás:
korai képességfejlesztő játékok formájában.
Ha már kialakult, nem ismerünk tablettát, terápiát, eljárást, ami megszüntetné.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!